Välkomna på årsmöte 2019

• 14 feb 2019
Årsmöte Kungälvs Simsällskap ändrar datum och plats för årsmöte Plats:   Club Evergreen Datum/tid: Söndag 10 mars kl. 18.00 med föreläsning, mötets öppnande 19.30.
• Motioner till årsmötet mailas till styrelse@kungalvsim.se senast fredag 1 Mars. • Årets gästföreläsare – inleder årsmötet kl. 18.00. ”Den Slutna Cirkeln – Hur gemenskap, lagkänsla och glädje leder till ökad motivation och uppfyllda mål”  En inblick i Antons Arvidssons karriär, hur han började, i och sedan återvände till Kungälv Sim.   • Vid årsmötet, som startar 19.30, behandlas stadgeenliga frågor samt förrättas styrelseval. Dagordning samt övriga handlingar kommer att finnas för nedladdning på www.kungalvsim.se • Utdelning av Klubbmästerskapstecken och Per Nattvides minnesfond.  I samband med Årsmötet bjuds deltagarna på enklare förtäring samt kaffe & dopp. För planera av detta anmodas deltagare att anmäla: 1. Om man deltar endast på Antons föreläsning (= ingen förtäring)  2. Om man även deltar på Årsmötet (då ingår även förtäring) senast fredag 1 Mars. Anmälan till kansli@kungalvsim.se eller på listor som sätts upp i KSS Klubblokal.
Här finner ni verksamhetsberättelsenHär finner nu verksamhetsplanen
Välkomna!